14 Mart 2013 Perşembe

Bundan Sonra Çekilişe Katılmak Yok :D

Sabahın köründe kalktım bugün öğlen okula gitmeme rağmen... diğer iki gün sabahçı olduğumda zor kendime geliyorum daha fazla uyumak istiyorum ama öğlen gittiğim günler fazlasıyla uyuyacağım diyorum fakat uyanıyorum sabahın köründe!

Yaklaşık yarım saat öncesi ben bilgisayarda öyle uğraşırken telefon geldi.
-Alo
-Merhaba Utku bey ile mi görüşüyorum?
-Evet, buyrun.
-Ben yandex bilmem ne bilmem ne...
-Evet
-Yandex çekilişimizden Avea in touch telefonunu kazandınız.  (katılmaz olaydım)
-Ben yine evet diyorum :D
-Yaşınız 18 ve üstünü geçiyor mu dedi.
-Hayır, 18 yaşından küçüğüm. Vermiyor musunuz?
-Hayır, malesef.
-Peki teşekkürler
-Teşekkürler

Bir çekilişe katılayım dedim onda da kazandık ama yaş tutmadı. Katılmaz olaydım :D Sabah sabah moralimi bozdular... İşin moral kısmı telefonu kaybetmek değil... sakız kazandınız diyip yaşınız tutmadı beyefendi bile deseler moralim bozulur.

Neyse şanslı şanssızlık... İyi günler :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder