14 Ocak 2013 Pazartesi

Suriyelilere 'bir ekmek, bir battaniye' Türkiyelilere 'bir biber gazı, bir tazyikli su'



Her gün otobüsle okula giderken bu kampanyayı görüyorum. Suriyelilere 'bir ekmek, bir battaniye' diye... Yaşlı bir kadının resmini koymuşlar ilan tahtalarına... destek diye...

Kendi ülkemizde yaşayanları unutmuşuz sıra Suriyeli mültecilere gelmiş... Benim ülkemdeki vatandaşım çöpten topladıklarıyla karnını doyursun mültecilere de destek gelsin!.. milyonlar harcansın...

Niye benim ülkemde ki vatandaşımın canı yok mu arkadaşım? Kışları kar yağınca, hava sıcakları baya düşünce bir kaç gün spor salonlarına vs alıyorlar daha sonra tekrar hadi yallah sokağa...

Ben bunları söyleyince, kibirli oluyorum, insanları kıtalara ayırmış oluyorum... Sen ilk önce ülkede dönenlere bir baksan arkadaşım?

Suriyeli mülteci diye topraklarımıza hainler, teröristler, bölücüler, o... çocukları girdi. Tabii bunların için de gerçekten mülteci olanlar var ama o bölücü hain, şerefsizler topraklarımıza kolayca girip toz oldular şimdi ülkenin kim bilir nerelerinde, hangi ilinde? Bu soruma cevap verebilir misiniz? Sınırlarımız yol geçen hanına döndü gelen, gidene... Ya o şerefsizler Hatay'ı bir üs olarak kullandılar kendilerine. Adamlar resmen üssümüz burasıdır dedi. Çatışmaları oradan yönettiler... İnternet sitelerinde vardı üs olarak Hatay'ı gösteriyorlardı... Daha sonra sosyal medayada falan çıkınca kaldırdılar...

http://www.free-syrian-army.com/ bakın bu sitede en alt sol köşeye bakabilirsiniz.. Contact us bölümüne telefon numaralarını değiştirmediler ama hala +90 Türkiye hattı...

Bu mülteci dedikleri kaç ay önce toplanıp isyan çıkarmamışmıydı? video: http://www.youtube.com/watch?v=mlwpx6HHKMI Polise saldırmamışmıydı? oradaki esnafın yemeklerini yiyip paralarını ödememişlerdi hatta...

Oradaki halk huzursuz daha ne diyim ben??

http://www.facebook.com/Curuyoruz/posts/492663874105808 buradaki yazdıklarımın her zaman arkasında olacağım!!

2 yorum:

  1. Suriyelilerin battaniyeye ihtiyaçları yok ki.Hükümet tüm ihtiyaçlarını karşılıyor.Devlet yoksul halkına yardım etsin önce.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle... ben böyle diyince kibirli, insanları kıtalara ayırmış oluyorum...

      Kendi ülkesindeki yoksul halkına yardım etsin ilk önce...

      Sil